sreda, 10. oktober 2012

Summer time

Komaj sem se uspela vrniti domov iz Španije sem se še isti teden odpravila z Luko v Dolomite. Napoved je bila odlična, 0°C na 4000 m, sonček za 3 dni, ni bolšega. Lani sem tak čas še po snegu dostopala pod Zahodno Cino. Letos pa je bilo malo drugače, snega ni bilo na dostopu, je bla pa stena mokra. Malo sva pridobila na kondiciji, si ogledala stene, kar se je izkazalo za dobro pripravo za naprej.

Letošnje poletje je ponudilo neverjetno dolgo obdobje stabilnega vremena. Za mano je 15 plezalnih tednov, ki sem jih preživela v Sloveniji, Dolomitih, granitu nad Courmajerjem in zaključila v Valle dell Orci. Plezala sem z različnimi soplezalci iz Slovenije, Hrvaške...Največkrat pa sem se navezala na vrv s Petrom Juvanom in skupaj preplezala kar nekaj lepih in tudi zahtevnih smeri. Izpostavila bi: Sognando l'auroro (7b+, 600m) v Tofani di Rozes, Spidermana (VIII+/IX-, 300m) v  Lastoni di Formin, delo avtorja Massima Da Pozza, ki sva ga v smeri tudi srečala, ko je plezal s svojim gostom. Za zaključek Dolomitske sezone sva izbrala skupino Sella in sicer v Piz Ciavazes opravila tretjo ponovitev še »frišne« smeri Schirata (IX-, 235m).

V granitnih stenah nad Courmayerjem sva plezala v Grand Capucinu. Izbrala sva Piolovo smer Voyages selon Gulliver (7a+, 300 m). Po opravljenem vzponu sva odšla še v južni steber Clocher du Tacula, kjer sva preplezala smer Empire state building (7c, 6b+ obv, 250 m). Peter je smer zmogel prosto, meni pa ostaja še ponovni obisk.







Ni komentarjev:

Objavite komentar