ponedeljek, 3. junij 2013

Zimska tekmovalna sezona 2012/13


Po prvi tekmi v Brnu na Češkem, kjer je decembra potekal Black Dimond Drytool pokal 2012 sem se v začetku januarja odpravila na krajšo plezalno turnejo v Švico in se udeležila še dveh tekem, ter obiskala tri različna plezališča za dry in mix plezanje.
Med 4. in 19. januarjem sem skupaj še s petimi slovenskimi plezalci preživela v Kanderstegu, kjer sem se udeležila tradicionalnega srečanja lednih plezalcev Ice Climbing Festival 2013. Uvrstila sem se v polfinale in tekmovanje zaključila na dobrem 7. mestu. Competition wall smo obiskali tudi naslednji dan in opravili trening še v finalnih smereh.

V naslednjem tednu smo se odpeljali v Eptingen, ki 
leži v okolici Basla in je znan po najtežjih dry in mix smereh v Evropi. Smeri so dolge tudi do 50 m in so konstantno previsne. Meni je ob prvem obisku uspelo preplezati dve smeri z ocenama D9 (v 2. poizkusu) in D9- (NP).
Največ časa smo preživeli v Ueschenenu, ki leži uro hoje s smučmi po zasneženi idili. Ob pomanjkanju ledu smo bili primorani plezati po kopni skali, kjer sem bila uspešna v smeri Toti Auga (D9, 25m, NP) in nekaterih lažjih.


Po pripravah v Kanderstegu smo se odpeljali v Saas Fee, kjer je potekala 2. tekma Svetovnega pokala v lednem plezanju UIAA 2013 v težavnosti in hitrosti. Kot debitantka na tekmi SP sem dosegla 22. mesto v težavnosti. Kljub višjim ciljem sem pridobila nekatere izkušnje, ki mi bodo gotovo pomagale na bodočih tekmovanjih. 
Za podporo se zahvaljujem Planinski zvezi Slovenije in Komisiji za alpinizem PZS, TREKING - ŠPORTU in High5.

Ni komentarjev:

Objavite komentar